samen doen • samen sterk

Welkom in Ooltgensplaat

Welkom op de website van de dorpsraad Ooltgensplaat. De “vereniging dorpsraad Ooltgensplaat” is een energieke vrijwilligersorganisatie die zich inzet om de leefbaarheid van Ooltgensplaat en haar omgeving te bevorderen. Hiertoe onderhoudt zij contacten met inwoners, verenigingen, bedrijven en andere organisaties en met verschillende overheden en overheidsinstanties. Het doel is om het leven, wonen en werken in Ooltgensplaat, in samenspraak met haar inwoners op het hoogst mogelijke niveau te brengen en te houden. De dorpsraad beschikt over een bescheiden budget uit gemeentelijke subsidie om initiatieven in het dorp te ondersteunen of op gang te helpen. Daarnaast ontvangt de dorpsraad voor diverse activiteiten sponsorbijdragen en ontvangt zij een bescheiden contributie van haar leden.

Op onze website vindt u allerlei informatie; over lopende projecten, aanvragen voor ondersteuning, kinder- en jeugdactiviteiten, de mensen achter de dorpsraad; wie zijn zij en wat doen ze en nog veel meer. En uiteraard ook over het dorp en haar bezienswaardigheden.

Eenvoudig uw contributie voor 2024 betalen kan nu hier via Ideal!